loading...
دوستان
خرید هاست
ایمان بازدید : 424 پنجشنبه 13 بهمن 1390 نظرات (0)

دفتر نقاشی من توشهر غم گمشده به کی بگم با معرفت دلم برات تنگ شده

*      ای کاش باغبان بودم تا اسم زیبای تو را دربهترین جای قلبم میکاشتم و با خون دل ابیاری می کردم تا بدانی دوست دارم

*      اتل متل باغالی مثل خودم باحالی یه بوس برات میفرستم با طعم پرتغالی

*      اتل متل یه ماهی فدا ت بشم الهی نمیگی دلم برات تنگ شده نکنه دلت سنگ شده

*      اهای تو که داری تو کوچه های دلم پرسه میزنی کوچه بن بسته باید دور بزنی

*      اگه فروختمت ناراحت نشی چون هر کی از یه راهی پول در مییاره منم شغلم گل فروشیه

*      در فراغت اهنگ قلبم در غم است بیصدا میخندم اما روزگارم در هم است

*      خرابتم رفیق بزار هر کی از کنارمون رد میشه بگه این خراب شده مال کیه

موشی در خانه صاحب مزرعه تله ی موشی دید,به مرغ و گوسفندوگاو خبر داد همه گفتند تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد ماری در تله افتادو زن مزرعه دار را گزید از مرغ برایش سوپ درست کردند گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند گاو را برای مراسم ترحیم کشتند ودر این مدت موش از سوراخی به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر میکرد -----------------------

*     سلامتی عقابی که تو اسمونه به پرش مینازه سلامتی پول داری که رو زمینه به پولش مینازه سلامتی ما که هیچی نداریم به رفیقامون مینازیم

*     دنیا سه پیچ داره تولدورفاقت ومرگ سر پیچ دوم دیدمت تا پیچ سوم باهاتم

*     یه عصاروزی هزاربارزمین میخوره تاصاحبش زمین نخوره  عصاتم رفیق

*     دیدمت یک شب به دریاذل زدی کاش دریای توبودم دل به دریا میزدی

*     الهی زندگیت طعم عسل شه   دعای دشمنات هی بی اثرشه   ستارت تاابد روشن بمونه    سیاهی راه خونت روندونه    الهی مرغ عشق آرزوهات سرشب تا سحر یک دم بخونه

*     تاحالا اگزوز پیکان مدل52که روغن سوزی داره  رودیدی؟ همون جوری آلودتم

*     به اندازه یه سیخ کبریت دوست دارم..کوچیکه اما میتونه دنیا روبه آتیش بکشه.....

*     هرشب بروکنارپنجره تاستاره ها ببیننت وحسودیشون شه که ماهشون مال منه

*     اگرخاطرکسی رونتونستی از خاطرت پاک کنی بدون همیشه توخاطرش عزیزی

*     دلت آبی تر ازدریا عزیزم .به کامت گردش دنیا عزیزم.الهی دائما چون گل بخندی.جهانت خوش وزیبا عزیزم    

*      

 

 میرسدروزی که بی هم میشویم .یک به یک ازجمع هم کم میشویم.میرسدروزی که ما درخاطرات.موجب خندیدن غم میشویم .گاه گاهی یادمان کن ای دوست...میرسدروزی که بی هم میشویم

*       

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ایمان بلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    وبلاگ را چگونه میبینید؟
    ارتباط شما با من؟
    مایل به همکاری بامن درزمینه طراحی وبلاگ هستید؟
    ایمان

     

    درکل مخلصیم...

    saat
    m.amintoosi

    seda web

    تماس وارتباط فوری با مدیر
    اعلام مانده حساب بانک تجارت
    هاست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 60
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 103
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 554
  • بازدید ماه : 443
  • بازدید سال : 7,396
  • بازدید کلی : 49,075
  • رمضان

    math

    iman blog..کاربرد ریاضیات

    سامانه پیامک